Yesterday and the day after that!

..

Tanken va ju att jag skulle gå på stan i Torsdags men vi fick lite oväntat besök som i Gevalia reklamen, dock fick han nöja sig med annat kaffe.. snabb kaffe, men gott snabb kaffe.

Anywho så blev det ingen stad då.. det blev god mat, surr och film tittande istället.

Igår så begav jag och William oss till stan med min svärmor.
Det blev lite nytt, Jeans (behövligt efter graviditeten), En topp som va för liten (xs, behöver typ small-medium), en ny BH, nattcreme (ist för dagcreme, bara för att det är bättre), Ansikts serum och foundation. Allt från Lumene.
Så idag ska jag testa hur det funkar och hoppas på att vara matt och fräsch i ansiktet även ikväll.

Kärleken for just på jobbet, gone all day and aaall night!
William sover sött och Twista är sur för att husse gick.

Jag ljög!! William ligger i sovrummet och pratar <3
Dags att agera mamma :D

Jag kommer med bilder sen när ansiktet är på.

Kommentarer :

#1: Emma

Ja. Dom är jätte fina! Då blev din pappa glad tror jag. :D

skriven
#2: Betty Bones

Haha! Jag minns själv när man låg där, liten, och lekte, och när mamma/pappa kom in så låtsades man sova, men man lyckades aldrig övertyga om att man sov !



svar: Åhhh jaha! Men det ser ju bra ut i alla fall :D



Men eller hur, bli superrik och tatuera sig i mängder, jatack!

skriven

Kommentera inlägget här :