grey wednesday

..

Men jag själv är en solstråle så det gör inte så mycket för mig!
Vi får se om det blir idag vi beger oss till paradisbadet eller om det blir imorrn.
Eventuellt att vi får främmande idag.
Här hemma har vi hunnit äta frukost, busat och sjungit lite disney favoriter ;)

Nu har jag en kille som är trött och hungrig så det är dags att agera mamma -kärlek-
Jag vaknade halv sju imorrse till Williams prat . Världens bästa mysiga väckarklocka!
Hoppas ni får en lika bra morgon som jag!

Kommentarer :

#1: JOLINE&MIO

Haha, gud så söt :)



Va? Fasiken... det visste jag inte! Så tänk om det bara hade varit en våning till då. Känns lagom surt. Det är ändå sammanlagt 8 trappor i ett trevåningshus (hos mig iaf)... och med 12 trappsteg i varje eller var det är. Dem borde justera den regeln lite känner jag, inte hiss om det är två våningar - men tre våningar ABSOLUT.



Känner mig ganska så sugen på att flytta, men vi flyttade hit för endast ett år sedan och har redan gjort om ganska mycket. Så det skulle isåfall vara om man fick ett riktigt kap :)

skriven

Kommentera inlägget här :