QX gaygalan

..

Det känns som att Anton blir årets homo.

Han är ju sjukt snygg!
Och sen har han även gjort det jävligt bra det här året som gått ut med in homosexualitet och som fotbollsspelare dessutom.. det finns nog fler homosexuella fotbollsspelare där ute som bara inte vågar komma ut med det eller vågar erkänna det för sig själva.
Och enligt min sambo så är även hans bror galet snygg dock inte gay så hans chans till årets homo blir inte av, men jag anser fortfarande att Anton är snyggare än Tobias.
Vi kan ju iaf fastställa att dom inte har fått pappa Glenns utseende i varje fall, inte Anton iaf haha!

Och ja min fästman är man nog att tycka att andra killar är snygg!
Tycker det är löjligt med hetro-karlar som inte kan erkänna att dom tycker en annan man ser bra ut. 
Det är mer accepterat att vi tjejer tycker andra kvinnor är snygga.

Nog om det!!
Blev lite off-topic ämne idag men såg att Anton Hysen va på ' e f t e r   t i o ' så gatt dokumentera lite ;) 

Idag kör vi på en städ dag då det är sjukt tråkigt väder ute .. regn och rusk!
Hellre det dock än att det ska snöa. 
Nu är jag hungrig och William sover så ska passa på att fixa nån mat. 




Kommentarer :

#1: Miss Sunshine

Fin blogg!

skriven
#2: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Jag kollade med på efter tio imorse, och jäävlar vilken snygging alltså! ;D Hoppas också han vinner!!



Ha en bra dag!

skriven
#3: ida

aa, våfflor är gott :)

vad gör dudå?

skriven

Kommentera inlägget här :