saturday morning

..
Frukosten är äten och hunden är rastad.
Nu sitter jag och William och ser på nyhets morgon. 
Jag hoppas Breijvik får livstid och ett h-vete i fängelset, så tragisk händelse i Utöya.
Jag får kalla kårar när jag tänker på det -huvva-
Och en annan sak jag blev lite häpen av är att det tydligen finns dom i den yngre generationen som tror att Titanic inte har hänt (!) what?? Vilken värld lever ni i? Hur kan ni inte tro det? Det är ju en historisk tragedi för bövelen

Jag måste se den filmen imorgon.. helst vill jag se den i 3D men måste ha barnvakt och nån som vill se den med mig men innan det händer så har den slutat gå på bio.

Så fort William somnat så ska jag göra mig färdig för en tripp på stan!
Ha en trevlig Lördag! 

Kommentarer :

#1: Madeleine

skicka gärna in din bild till dagens bild ! :) http://tjugoandrejanuari.blogg.se/2012/april/dagens-bild.html#comment

skriven
#2: Annie☮

Hej , Jättefin blogg! :) Allt bra?

skriven
#3: Amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!

Vilken sötnos! :)

skriven

Kommentera inlägget här :