fjärilar i magen..

..

Imorgon kommer jag bli en kamera rikare -yäi-
Inte den dyraste men bra nog för mig. 
Det är en systemdigital och har inspelnings-funktion i 720p HD och hon heter Canon EOS 1100D.
Och inte nog med det så får vi en cykel på köpte -hehe-
En lätthanterlig kamera vilket är utmärkt för mig som inte kommer ha tid med en massa avancerat skit.
Åhh jag är så till mig.. så länge som jag har velat!
Nu jämarns kommer det bilder av kvalité på denna sida, varja dag. Jag svär!
Med start imorgon.

Så medans jag leker med kameran kan ju Robbin ta och cykla lite på gårn -haha-
Ni anar inte min lycka!

Kommentarer :

#1: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

jättefin header :)

skriven
#2: ENDENISE - a mama´s story

åh vad skoj, grattis eller vad man säger ;) :D Vill också ha en ny :)



sv: Har provat den jag med men mina fransar vill inte samarbeta med den ;)

skriven
#3: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Wiie, förstår din lycka! :) Hoppas du kommer bli nöjd!

skriven
#4: kajsa

kul med en ny kamera :D vill jag med ha!

skriven

Kommentera inlägget här :