Sunday morning..

..

Jag har huvudvärk och är trött!

Men lika glad för det är jag..
Jag har ätit frukost och nu tittar jag och William på cartoon network.
William har sovit oroligt i natt och jag tror att det är pga. magen.
Han bajsade inget igår så det kommer väl en laddning snart.
Men jag tror vi ska lägga oss igen..
Vi har varit uppe en timme och och jag ser att Willie gnuggar sig i ögonen -trött kille-
Det är så skönt att dessa rutiner har satt sig nu, annat vare för några månader sen, men han har varit så snäll med oss ända sen han kom till världen <3
Till och med nu när han har fått tänder, vi märkte inget som drev oss till vansinne iaf.
Appropå tänder så ska jag ta och borsta dom två sötingarna.

Robbin slutar jobbet om en halvtimme -längtar-
Nu har han långledigt och i veckan -imorgon kanske?- ska vi badabadabada..

Kommentarer :

#1: Beatrice Jakobsson (foto)

sv; Verkligen, sommar tack! :)

skriven
#2: Mikaela

Haha ja det är ju det :)

skriven
#3: Saga

SV: Tack snälla! Och vad roligt att du kikade in! Men vilken rolig grej, makeup-mamma! Vad är det för sminkning du sysslar med?

Kram

skriven
#4: M I R A H O L G E R S S O N ♥

följ mig på instagram "miraholgersson" så följer jag dig! :)

skriven
#5: Vendela

sv.Tack! :D allt bra idag?

skriven
#6: Betty Bones

svar: Okej tack! Får fixa det! :))

skriven
#7: Solin (solinjamil.blogg.se)

Godmorgon, är allt bra idag?:)

Kram♥

skriven
#8: Solin (solinjamil.blogg.se)

Om man bortser från din huvudvärk :( <3

skriven
#9: Sonya

Vad bra du är på att sminka! Gillar din design också :)

skriven
#10: Mikaela

Ja :)

skriven

Kommentera inlägget här :