underbara vår

..

Det blev en hel dag ute med William och Twirri.
Lång promenad . Kasta lite boll . hälsa på farmor Yvve och strosat en stund på stan.
Och i denna stad finns en gubbe som verkligen inte ha alla hästar hemma, då står Twista på bakbenen och har frambenen på mina lår och jag står och kliar Twista bakomörat då den där token säger "klia hunden i arslet, fy fan så vidrigt" .. ahmen hallå? kan du inte fram och bakdelen på en hund eller din lyxalkis!?
usch.. jag tar hellre en omväg än att möta den gubben.

Nu har jag en väldigt trött prins här som somnar vilken sekund som helst.
Han är så söt när han är så där trött och ska äta innan sovdags då kan han äta en liten stund, titta upp på mig och skratta, äta en stund och skratta.. mitt hjärta smälter.

Jag blir tokig på grannarna!
Okej att man har fest och visst man får spela fram till 22 eller 23 MEN! man behöver fan inte spela så hela kvarteret hör! Ursäkta språket..
Lagom kul när man själv försöker se på tv och man hör 'd u n k   d u n k   d u n k   d u n k '.


Kommentarer :

#1: Veronica

Haha jag kunde inte låta bli.. Det är när man blir irriterad på grannens fester som man märker att man börjat komma i en ny fas i livet;) Skämt och sido. Sånt kan vara riktigt enerverande och det slår aldrig fel att man ska upp tidigt eller att man ska göra något speciellt då heller.

skriven

Kommentera inlägget här :