Underbara morgon

..

Sitter här i lugnet med uppskuren apelsin.

William leker i babygymmet och Robbin har lunkat till jobbet. 
Skit tråkigt att han jobbar idag som är så fint.
Det va samma visa i Fredags.. Kanon väder men såklart så jobbade han.

Men vi ska väl ses under hans lunch hoppas jag. 
Hur som så blir det en promenad i det fina vädret. 
Jag har ju fått till parasollen till Williams barnvagn nu, kämpade som tusan i Fredags. 
Visste inte alls hur den skulle sitta! Men det visade sig inte vara så svårt.
Den kommer vara behövlig nu när det solen visar sig och det börjar bli varmt.

Vad händer i era liv idag?
Hur som så önskar jag er en underbar Söndag!

Kommentarer :

#1: INGRIDWENELL.SE - Mode Stil Färg Inspiration

mums!

skriven
#2: camilla

nu blev jag jättesugen på apelsin!!

skriven
#3: Johanna aka Retrolover

Heeej! Åh vad fint! Vad glad jag är att jag hittade hit :)

Du, har förresten en tävling på min blogg. In och kika! Tror vi gillar samma saker.

skriven
#4: mammaTea

Gott med apelsin!

skriven

Kommentera inlägget här :