We got a poop-situation!!

Jeeesus!!
Det är inte nådigt när tänderna träder fram. Bajset är lösare än vanligt och kommer ut överallt!!
William va totalt nerbajsad för en stund sen.. Så vi tog en bad i diskhon!
Nu är han ren och fin lagom till BVC imorgon. Det ska bli kul att se hur mycket han vuxit sen sist..
På tre månaders kollen vägde han 8280 gram och va 64,7 cm lång och han lär inte har krympt sen sist, stora killen!
Jag tippar på att han vägen 10-11 kilo nu.

Två par tänder har han fått sen sist också. För två veckor sedan kon första tanden och kort där efter skymtade vi den andra, så vi måste iväg på affären och köpa han en tandborste!

Efter BVC imorgon ska jag göra stan!
Mina mamma pengar var sen och kommer imorgon så ska köpa mig lite nytt!

Måste ju visa Williams söta tänder ;)

Kommentarer :

#1: Emma

Hehe. Ja, det kan jag tänka mig!



Ohh. Tack! Jag kopierade din kommentar tills jag ger mig på det nästa gång.



Åt det med färska jordgubbar och kondoliserad (du vet va jag menar, hehe) mjölk. Jisses va göt det va! Testa det nästa gång. :)

skriven
#2: Mandy & River

Söting :D

skriven

Kommentera inlägget här :