Let's meet the bedbugs shall we?

..

Jag tycker synd om William om sover så sött men jag måste byta hans blöja innan vi lägger oss, vilket kommer resultera i att jag kommer väcka honom.
Han somnar om fort igen dock som tur är, hjärtat mitt.

Hoppas på bra väder imorgon så man kan ta sig en skön promenad.
Till veckan nalkas badhus, ska bli så grymt kul!

Mitt högra bröst är snart sprängfyllt med mjölk! Jag måste nog pumpa ur lite innan vi lägger oss så William inte dränks av mjölk sen när han ska äta.
Han fick smaka lite banan för första gången idag.
Minen va oslagbar, det va den där minen när man smakar nånting väldigt illa men man ska försöka hålla min och mena på att det är gott. Dock tror jag att William tyckte det va gott för han ville ha mer haha.

Men kära nån! Nu måste jag rasta hunden och äta lite innan sängen.

Till er som frågar och funderar så svarar jag imorgon ;)

Godnatt!!


Kommentarer :

#1: Vendela

sv.tack!

skriven
#2: Mikaela

Tack :)

skriven
#3: Selma

De är bra! :D <3

skriven
#4: PÄRLVERKSTAN

Piffa upp den tråkiga nyckelknippan med en nyckelringskompis eller införskaffa dig ett unikt armband!



Besök oss på Pärlverkstan & gör din beställning! :-)

skriven
#5: Matts

Fin blogg! Glad påsk önskar hockeybloggen Mattspointofview!

skriven

Kommentera inlägget här :