BVC!

..

Sur på mig själv!

Glömde börsen hemma så det blev inget skoköp idag..
MEN bvc blev av och Williams match vikt låg på 9445 gram och mättes 69 cm lång :)
Träffade två av tjejerna från babymassagen där och ser då hur stor William är jämnfört med deras bebisar, allra helst i omkretsen haha.
Vår egna lilla fetis -love-
Hela besöket gick väl.. dock blev det ett litet utbrott där när William fick sina sprutor stackarn, men det gick över lika fort igen.
Men nu är han hel knäckt, ingen feber än så länge.. men han har sovit nu i två timmar, vaknar tillofrån och gråter och somnar om. Mammas lill hjärta.

Jag får göra staden imorgon istället så jag kan får köpa mina kära skor.

Kommentarer :

#1: Erika - Mamma Till Tino

Stor liten killen ;) Brukar han få feber av sprutorna?

Det var ju synd att det inte blev några skor idag.

Ja, i år ska vi åka till Halmstad där mina svärföräldrar bor. Så vi åker redan i morgon bitti. Vi firar vä egentligen inte påsk så mycket, mer än att klaffade in så bra med vår planerade resa ner till dom. hehe

Kram

skriven
#2: Fata - Mamma till Ajdin och lillebror i magen

Så fin han är din gosse.

Min son brukar aldrig få feber av de där sprutorna. Hoppas att även ditt charmtroll skippar febern, inget kul när de små inte mår bra och själv kan man ju inte göra så mycket mer än att försöka sänka febern.

skriven

Kommentera inlägget här :